فروش سیم کارت اقساطی

پس از اجرای طرح فروش سیم کارت912 به صورت قسطی ( ۳۶ ماهه) ، جهت تسهیل خرید سیم کارت‌ های دایمی ، همراه اول خدمت جدید در ارائه طرح فوق راه اندازی نموده است. این خدمت امکان دسترسی مشترک در کلیه دفاتر مشترکین فروشگاه های همراه اول به سیم کارت های دائمی و بهره مندی از قیمت مصوب و تقسیط وجه بدون دریافت مبلغ اضافه و دریافت مدارک ضمانت پرداخت اقساط (چک یا سفته)را مهیا می نماید.

خدمات رومینگ

وقتی از مرز ایران خارج می‌شوید، در سفرهای خارجی ، برای این‌که بتوانید از سرویس‌های اپراتورهای داخلی سیمکارتتان استفاده کنید، باید رومینگ بین‌المللی تلفن همراهتان فعال باشد. گاهی رومینگ خود به خود فعال می‌شود و در بعضی شرایط باید به‌ صورت دستی آن را فعال کنید. در ایران با فروش سیم کارت 912 و یا فروش سیم کارت ایرانسل و رایتل از سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل که خدمات تلفن همراه ارائه می‌کنند و همچنین خدمات رومینگ را ارائه می دهند و  خدمات و شرایط رومینگ هرکدام با دیگری فرق می‌کند

سیمکارت های تالیا

تالیا اولین ارائه دهنده سیم کارت پیش پرداخته در ایران می باشد. شما می توانید با خرید سیم کارت تالیا بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه و دریافت صورتحساب، تنها با انجام شارژ اعتبار سیم کارت تالیای خود به میزان دلخواه از درگاههای مختلف موجود، تماس خود را بر قرار نمائید. سیم کارت پیش پرداخته تالیا شما را قادر می سازد تا هزینه های تلفن همراه خود را دائماً کنترل نمائید و هیچگاه صورتحسابی دریافت نمی کنید

رایتل

از امکانات دارندگان خرید سیم کارت رایتل می توان به مواردی مانند زیر اشاره کرد:

- با  خرید سیم کارت  های رایتل دیگر نگران خرید شارژ و کمبود اعتبار نخواهید بود

- به راحتی می‌توانید صورتحساب خود را علاوه بر روش‌های متداول پرداخت از طریق پرتال مدیریت حساب کاربری رایتل نیز تسویه نمایید.

ویژگی های مختلف سیم کارت ها

سیم کارت در واقع یک هارد دیسک است که با قرار دادن درون تلفن همراه فعال شده و اطلاعات مختلفی مانند شماره تلفن،اطلاعات شبکه ای مشترک،دفترچه تلفن،پیام های کوتاه و.. درون خود نگه میدارند.به بیان دیگر سیم کارت نقش یک گذرنامه را بازی میکند که با آن میتوان از سرویس شبکه سیار کشورهای مختلف برای برقراری ارتباط استفاده کرد.